Hei! Har lagt inn samme post på det svenske forumet, men ikke fått svar. Noen her som vet mer? Jeg fikk Tomtom Rider av kollegene mine i fjor. Med i pakken fulgte det et Cardo headset (mono, en høyttaler). Nå har en kompis og jeg kjøpt et Scala Rider G4 Powerset, og vi kommuniserer flott med det. Det hender jeg har medpassasjerer, og trodde bestemt at jeg kunne "paire" Powerset med det Cardo-settet som fulgte med Tomtomen. Jeg ringte Nystul, og han trodde også at det skulle være mulig. Han husket bare ikke hvordan man skulle gjøre det. Derimot anbefalte han meg å gå til Cardos websider, og laste ned manualen. Det er bare det at jeg ikke finner noen manual til headsettet. Alle på Cardos sider er stereo-headset. Er det noen her på forumet som kan tipse meg om hvordan man "pairer" disse to - og om det overhodet er mulig? Veldig takknemlig for hjelp, for nå hadde jeg tenkt meg på tur med sønnen min til helgen - og vi gledet oss til å kunne snakke sammen på sykkelen, men så fikk jeg det altså ikke til.

hilsen Morten