BMW Klubben Norge

Tomtom Rider+Scala Rider G4. Trenger hjelp

Tomtom Rider+Scala Rider G4. Trenger hjelp

Innlegg Lange 03 Jun 2010, 05:13

Hei! Har lagt inn samme post på det svenske forumet, men ikke fått svar. Noen her som vet mer? Jeg fikk Tomtom Rider av kollegene mine i fjor. Med i pakken fulgte det et Cardo headset (mono, en høyttaler). Nå har en kompis og jeg kjøpt et Scala Rider G4 Powerset, og vi kommuniserer flott med det. Det hender jeg har medpassasjerer, og trodde bestemt at jeg kunne "paire" Powerset med det Cardo-settet som fulgte med Tomtomen. Jeg ringte Nystul, og han trodde også at det skulle være mulig. Han husket bare ikke hvordan man skulle gjøre det. Derimot anbefalte han meg å gå til Cardos websider, og laste ned manualen. Det er bare det at jeg ikke finner noen manual til headsettet. Alle på Cardos sider er stereo-headset. Er det noen her på forumet som kan tipse meg om hvordan man "pairer" disse to - og om det overhodet er mulig? Veldig takknemlig for hjelp, for nå hadde jeg tenkt meg på tur med sønnen min til helgen - og vi gledet oss til å kunne snakke sammen på sykkelen, men så fikk jeg det altså ikke til. :-) hilsen Morten
Lange

Re: Tomtom Rider+Scala Rider G4. Trenger hjelp

Innlegg Flattop 03 Jun 2010, 08:15

Les dette, kanskje du finner noe her?

Det er litt lettere for deg å vurdere det..

http://www.pocketgpsworld.com/modules.p ... ic&t=63929
Bilde
Flattop

Re: Tomtom Rider+Scala Rider G4. Trenger hjelp

Innlegg Lange 04 Jun 2010, 18:15

Tusen takk for forsøket, men dessverre... De skriver ikke om det headsettet som føler med/fulgte med i Rider-pakken. Lurer på om det faktisk ikke lar seg gjøre.
Lange

Gå til GPS

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Alt innhold © 2006–2008 BMW Klubben Norge.
Design og utvikling av Mediaverkstedet. Teknisk drift av Webhosters.